vineri, 3 aprilie 2009

Cine te asteapta ?



Cine te asteapta ?

Este o simpla intrebare la care daca vrei sa raspunzi afli de fapt cine esti , cat esti, de unde esti , si cat mai esti . Am plecat de la aceasta intrebare si am aflat o multime de lucruri despre mine insumi. M-am intrebat cine ma asteapta acum , cine ma asteapta maine , cine ma asteapta mereu neconditionat , nu "pentru ca " nu deoarece ca " nu pentru un motiv anume ci pur si simplu ca "eu sunt eu" ! Acum o saptamana am plecat la tara la parintii mei si inainte de a ajunge am sunat sa-i anunt ca vin in cateva ore . Mi-a raspuns mama bucuroasa si mi-a zis : " Of Doamne , de cand te astept sa vii ...! " Si atunci am izbucnit in plans de tristete ca trecuse mult timp de cand nu o vazusem , de bucurie ca ea m-a asteptat si ca inca ma astepta , si am realizat ca cel mai important lucru in viata este sa fii asteptat !Ca eu sunt cea mai fericita cand sunt asteptata si cand pot fi de folos cuiva ! Da sa fii astepatata de sot , de copii , de prieteni , de parinti , de frati , de cei din jurul tau cu un zambet cu un cuvant bun de intampinare . Sa fii asteptat pentru a face ceva , pentru a spune ceva , pentru a interactiona si a misca lucrurile " in bine . Cred cu tarie dupa ce mi-am raspuns sincer ca sunt o fiinta "asteptata " si necesara (inca, fara lipsa de modestie ...de fapt chiar ma bucur si as vrea sa fie asa cat mai mult timp ...asta chiar ma face fericita !!!) pentru cei din jurul meu .Va doresc sa fiti "asteptati" de cei dragi si sa fiti iubiti dar mai ales sa iubiti cu toata inima !

2 comentarii:

  1. Da, in ultimul timp, cu cat este mai mult pe raboj, cu atat cautam mai mult asteptarile altora [cei dragi, dar si toti...ceilalti(colegi, sefi, clienti, participanti la trafic,cersetori...oameni) care asteapta si Te asteapta...sa nu-i dezamagesti].
    Imi pare rau, dar eu nu fac parte dintre cei...asteptati cu drag, fiind un vesnic intarziat (cam de la 9 ani, dintr-a treia).Am dezamagit [si continui, desi de la o vreme ma stradui sa fiu "anticipat" (daca se poate spune asa)], dar "compensarile" ce le faceam si fac, tardive sunt, neputand umple golul ratarii momentului optim.La care adaug, prin lipsa de implinire, lipsa de Fericire .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mentru comentariu. Imi pare insa rau de tonul pesimist in care ati scris ! Eu va astept cu drag sa mai comentati !(vedeti poate fi un inceput ...)

    RăspundețiȘtergere