marți, 7 iulie 2009

Ceva de luat aminte cand asteptam sa ne marturisim !


5 comentarii:

  1. Plec de aici împăcată, am citit ceva pentru liniştea sufletului şi ochii mei au preluat imaginile feerice.

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpa mea, ti-am trimis un mail cu ceva vreme in urma, dar probabil ca a ajuns in spam. Intrebarea mea din acel mail are mare legatura cu frumoasa ta postare. Cineva isi cauta duhovnic, in orasul tau, iar eu nu cunosc. Pot recomanda pe cineva doar in Constanta, unde stiu...I-ar fi fost insa mai aproape in Galati. Ma poti ajuta? Daca da, iti voi da adresa de mail a solicitantei. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru vizita .Am fost plecata cateva zile .Trimite-mi adresa de e-mail si daca pot o sa o fac cu cea mai mare bucurie ! Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceasta este adresa despre care iti spuneam: lconstantin88@yahoo.com

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere